گلایه
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

میگی بازم کنار همدیگه واژه بچین...

راجع به چی؟

باشه بشین...

چشاتو بازکن،یه لحظه مال من باش،یه لحظه بیا توی حس و حال من باش...

پس میکروفن رو به دست من بده بگم،از این زمونه و از دلی که تکه تکه است...

هر اهنگ منم مساویه ذکر یک درد،جز اینم ندارم یه فکر بهتر...

از چی بگم برات ،انتظار داری چه چیزی از جیب من دراد؟!

به جز کاغذ سفید پاره؟!!!خب اره رفیق حرف توشه،ولی با خودکار سفید...

تو هم مثل منی،تو هم کم درد نداری،درد اصلیت اینه که تو هم درد نداری...

من کسی نیستم با این زخما دردم بگیره،ولی این اشکها رو کی میخواد گردن بگیره؟!!!

ازچی بگم خدا؟!!!...

از این بنده های خسته،از این همه درد تموم دنده هام شکسته...

خنده هامو نبین،این خنده هام یه چسب رو لبم،این منم با یه ردپای خسته...

از چی بگم؟!!!...

بگو از یه روح زخمی،که باید یک تنه بره تو قلب کوه سختی...

از روزایی که خط خوردن توی تقویم،خبر میدن از یه اشتباه رو به تخریب...

از چی بگم؟!!!...

از بچه های پایین شهر،که غذا واسه خوردن دارن ماهی یه شب...

اونکه تنها دلیل خوابش به عشق فرداس،تنها پاتوق عشق و حالش بهشت زهراس...

یا که بگم از اون رفقای کاخ نشین،که هستن تو واردات کالای ساخت چین...

تو به من اینو بگو من از چی بگم خب،ما گفتیمو تموم دردا ریشه کن شد؟!!!

از چی بگم؟!!!...

دلی که فقط اسمش دله یا عمری که نصفش اشکه نصفش گله...

از روح توی زندون که جسمش وله،ادم مجبوره که با شرایط وقفش بده...

از چی بگم؟!!!...

بگو از یه روح زخمی،که باید یک تنه بره تو قلب کوه سختی...

ولی قسم بخدا قسم به روح تختی،که من بدون ترس میرم به سوی تقدیر...

خیلی خشنه زندگی ولی حوصله کردم،تو فشن زندگی من یه مدل دردم...

ولی دفتر گذشته هامو ذره ذره کردم،واومدم که پی دردسر بگردم...

از چی بگم؟!!!......

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ياشاسين آذربايجان
ساعت9:53---25 تير 1391
سلام وب قشنگي داري با افتخار لينكتون كردم . وقت كردين يه سري هم به ما بزنين خوشحال ميشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 22:12 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.