آدما
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

خدای من!می دونی...

من از آینده نمیترسم،از زندگی کردن نمیترسم...

چون به سرنوشت ایمان دارم،به حضور تو ایمان دارم،به هدایت تو ایمان دارم،به اینکه برای هر انسان هدفی وجود داره ایمان دارم...فقط

فقط...

از زندگی میون آدمات!!!میترسم

 

تو غیرقابل پیش بینی...ادمات هم غیرقابل پیش بینی ولی تو کجا و ادمات...

از اینکه بهم ضربه بزنن هم نمیترسم

فقط میترسم رنگی ازشون بگیرم...

 

خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه زجری میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است...



نظرات شما عزیزان:

راشین
ساعت0:48---29 دی 1392


sara
ساعت20:18---21 مهر 1392
rangi bash vali sefid mesle lohe sefid bashi behtare

سارا
ساعت23:48---12 مهر 1392
اجی جونم نمیخوای بگی چی شده؟
نگرانم میکنی


سارا
ساعت23:48---12 مهر 1392
اجی جونم نمیخوای بگی چی شده؟
نگرانم میکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 12:40 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.