...
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

خیلی دیالوگ قشنگیه...

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت8:04---1 آبان 1391
از طرف من از راشین جون یک دنیا تشکر کن

شیرین
ساعت8:03---1 آبان 1391
اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد...


شیرین
ساعت16:09---29 مهر 1391
به وسعت قلب کوچکم بیادتم
شاید کم باشد اما قلب هرکس
تمام زندگی اوست ..!


شیرین
ساعت17:50---23 مهر 1391
حوالی این خانه
پنجره ها با باران گریه میکنن
و قصه ی ما همیشه
یا شب بود یا خواب خورشید می دیدند
قصه ی ما هیچ وقت کلاغ نداشت
تا به خانه اش برسد


راشین
ساعت13:35---21 مهر 1391
بالاخره دیدمش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 1:18 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.