آناهید،الهه آب ها
 
 

دوستای من

شاید باورتون نشه

اگه پست قبلی منو خونده باشید /باید بگم که دلشوره و داتنگی من بیخود نبود.

اتفاقی که میگفتم در حال اتفاق افتادنه برای خودم بود

در رابطه با خودم بود

و اتفاق افتاد

از اتفاقی که افتاده ناراحت نیستم و قبل از وقوعش من خدا رو صدا زده بودم

پس اتفاق بدی نیست

خواست خدا بوده

خیر و صلاحمه که شاید من درکش نکنم

منم راضیم به رضای خدا

حتما اینجوری بهتری

.

.

سخته

خیلی سخته

سخته به یه نفر مدت ها عادت کنی و حالا دیگه نداشته باشیش

سخته

ولی سخت ترش اینه که اون یه نفر دوستت نداشته باشه

نخواد که باهات باشه

این یعنی خوار شدن

من اینو نمیخوام

ازش میگذرم

سخته ولی میگذرم

من با سختی بزرگ شدم

سخته ولی من سخت ترم

خدا با منه

اتفاق های خیلی بهتری حتما تو زندگیم میفته

.

خدای من

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 22:45 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.