آناهید،الهه آب ها
 
 

آناهید،الهه آب ها

 

 


سلام

نمیدونم تا کی قراره با هم باشیم؟!

نمیدونم از چی میخوام براتون بگم؟!

نمیدونم تا کجا قراره بگم؟!

ولی میخوام تا اونجایی که میتونم براتون حرف بزنمو شما گوش کنید و شما حرف بزنیدو من گوش کنم.

هر کی مرده شه ...



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت22:59---15 شهريور 1393
سلام وب خیییلی قشنگی داری به منم سربزن همشهری

دخمل طلا
ساعت21:17---16 آذر 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا م خوبی گلم؟؟؟خیلی وب زیبایی داری ممنون میشم به منم سر بزنی خیلی دوس دارم بیای به سایت من منتظرتم گلم موفق باشی دوست دارم بوووووووووووووس

saeed
ساعت1:59---23 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

mohyou
ساعت16:31---29 مرداد 1392
از اینترنت به راحتی پول در بیار______فقط کافی یک سایت را باز کنید تا خودش بازدید خودکار انجام بده شما هم به کاراتون برسید هر 20 ثانیه 8 تومان میده یعنی روزی3000 تومان و ماهی حد اقل 90000 تومان

شیما
ساعت9:11---26 تير 1392
اجی فقط دوست داررررررررررررم همین
پاسخ:قربونت برم...


کسی که باتمام وجودش دوستت داره عزیزدلم
ساعت19:05---10 بهمن 1391
سلام ناهید جان
خیلی وب لاگ قشنگی داری امیدوارم منو بخشیده باشی و به یاد بیاری دلم خیلی برات تنگ شده عزیزدلم
جوابمو تو همین وبت بده گلم خیلی دلم برات تنگ شده باور کن نتم قطع بوده !!!
دوست دارشما ناهیدخسروی


شیرین
ساعت20:15---11 آذر 1391
برام دعا کم
پاسخ:محتاجم به دعا عزیزم


۩۞۩Omid۩۞۩
ساعت22:41---9 آذر 1391
slm...webe jalebi dashti Linket kardam
u ham age doos dashti mano ba esme
۩۞۩Extra-Biology۩۞۩
Link kon
taze daram ra mindazamesh
bb


ناهید
ساعت14:06---9 آذر 1391
سلام
اناهید من تا اخر دنیا هم بشه باهات میجنگم .
اگر وبت رو درست کردم ناراحت و دلخور نشو!
خداحافظ


nahid
ساعت11:02---25 آبان 1391
سلام رها امیدوارم همیشه حالت خوب وتنت سلامت باشه!

رها یک سوال ؟

چگونه با نستعلیق نوشتی؟
پاسخ:چیو با نستعلیق نوشتم؟؟؟خب فونتش توی ورد هست.


ناهید
ساعت21:58---24 آبان 1391
سلام عزیزم میتونم دوباره دوستت باشم؟؟؟پاسخ:من لینکت کردم.دوست داشتی لینکم کن

REza
ساعت23:35---29 شهريور 1391
با سلام اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم بتررررررررررررررکه چشم حسووووووووووودچرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟ برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://www.irancn.com?rgm=mrd4245
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم500تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده میتونی بری ببینی شما هم امتحان کنید منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی ممنون


elahe
ساعت14:00---17 شهريور 1391
salam webe ali dari khoshhal misham be manam sar bezani age ba tabadole link movafegh bodi mamnon misham khabar bedi mercy

بیگانه
ساعت11:38---16 شهريور 1391
تولدت مبارک!

بیگانه
ساعت10:15---15 شهريور 1391
تولدت پیشاپیش مبارک!


پاسخ:وایمرسی ممنون که یادم بودی


ebi TM
ساعت10:38---5 شهريور 1391
سلام وبلاگت عالیه.خوشحال میشم بهم یه سر بزنی . بعدشم منو لینک کنی دوسته من .منم لینکت میکنم [چشمک]

nahid
ساعت20:28---24 مرداد 1391
سلام گلم دلم خیلی برای وبت تنگ شده بود وبت خیلی قشنگه بی تعارف میگم تابعد عزیزم!!!

بیگانه
ساعت22:17---10 مرداد 1391

سلام رها کجایی؟!!!!!


nahid
ساعت16:59---5 مرداد 1391
سلام عزیزم تو رو خدا بگو کی ها انلاینی تا باهم کمی حرف بزنیم اشنا تر شویم بهتر ممنون عزیزم خیلی خوبه وبلاگت اهنگت رو برای من ایمیل کن خیلییییییییییییی قشنگه برام ایمیل کن اگه می شه باشه منتظر جوابت هستم مثبت یا منفی ممنون بای

nahid
ساعت10:06---5 مرداد 1391
سلام خشگلم من ناهیدم توی مسنجر ادت کردم برات پیام هم گذاشتم برو پیام های افلاینت رو بخون ممنون از لطفت!!!

nahid
ساعت21:11---4 مرداد 1391
سلا عزیزم من همون ناهیدم که نظرگذاشی ممنون که وب من رودیدی راتش می خواستم باهم دوست ویم فکرنکنم اشکالی داشته باشه راستی ایمیل داری؟اگر داری بیا توی نظرها به من بده اگر هم نداری بهت یاد می دم چه جوری بسازی ممنون از وبلاگ قشنگت

Nahid
ساعت20:49---3 مرداد 1391
سلام من ناهیدم وب قشنگی داری به وب منم بیا پشیمون نمی شی من رو اد کن حالا ونتظر نظرت هستم ممنون بای.

منا
ساعت16:13---31 تير 1391
سلام من اپم

بیگانه
ساعت12:07---30 تير 1391

منتظر پست بعدیتم...


بیگانه
ساعت11:59---29 تير 1391

چای هایت را تلخ نخور .
یکبار نگاهم کن ،
تمام قندهای ِ دلم را برایت آب میکنم !!


بیگانه
ساعت14:30---27 تير 1391
salam cheghad mataleb suznak o gham angize!

بیگانه
ساعت14:30---27 تير 1391
salam cheghad mataleb suznak o gham angize!
پاسخ:به بزرگواری خودت ببخش گلم.همرنگ احساسات منه


Fatemeh
ساعت19:57---25 تير 1391
سلام دوست من خوبی. وبلاگ پر محتوایی داری واقعا خوشم اومد. اگه دوست داشتی به منم یه سری بزن. و نظرتو درباره ی وبلاگم بگو. مرسی.
پاسخ:lموفق باشی گلم


منا
ساعت0:47---25 تير 1391
سلام اناهید به وبم بیا نمیدونم چرا حس میکنم میشه بهت اعتماد کرد
به وبم بیا نظر بده وبگو دوست داری لینکم کنی ؟لینکت کردم ها!!


m.s
ساعت0:20---18 تير 1391
سلام آناهید جون مرسی بهم سر زدی
منم لینکت کردم...


رها
ساعت12:19---31 خرداد 1391
سلام وب خوبی داری

saeid
ساعت1:27---31 خرداد 1391
سلام

وبلاگ قشنگی داری ولی به نظر من روش یکم بیشتر کار کن

یه لطف هم بی زحمت در حقم بکن متن این پیامو بزار تو یه پست اول وبلاگت

دوستان من سعید 18 از تهران دنبال یه دوست دختر با وفا و سالم میگردم

اینم شمارمه 09370855948

هر کی شرایطش میخوره اس بده
پاسخ: عمرا این کارو انجام بدم


رامین
ساعت16:33---14 خرداد 1391
سلام دوست عزيز وبلاگ خوبي داريد
........................................................ .....
توجه توجه
يک فرصت استثنايي
توجه توجه
........................................................ ......
طراحي حرفه اي وب سايت شخصي
شرکتي, خبري, ورزشي, چت روم,دانلود, ,
فروشگاهي و ...
با طراحي قالب اختصاصي سايت
به سليقه شما شما و مديريت کاملا فارسي
........................................................ ...
از 100 هزارتومان تا 150 هزار تومان
........................................................ .......
آيا مي دانيد سايت نت يرگ پارسال شروع به
کار کرد و امسال به رتبه 170 ايران رسيد؟؟
........................................................ .......
پس همين حالا وب سايت خود راه بيندازيد
و درآمد خود را بالا ببريد
........................................................ .....
ديگر خدمات:
طراحي لوگو و بنرمتحرک
بهينه سازي و سئو سايت
طراحي قالب گرافيکي براي جوملا
........................................................ .......
id: raminbarati360
www.araiatarah.ir
mail: raminbarati360@yahoo.com
........................................................ ........
021 - 77849764
0919 - 3079346
( مشاوره رايگان ( رامين
........................................................ ........


اميد
ساعت16:11---27 ارديبهشت 1391
سلااااااااااااااام شناختي كه من اميدم همون پسرك اريايي داشتم ميچرخيدم گفتم بيام يه سر به ابجيم بزنم هر چند كه شما محل به ما نميزاري
پاسخ:مرسی عزیزم


sara
ساعت15:19---26 ارديبهشت 1391
سلام اجی ناز از وبلاگت دیدن کردم
خیلی زیباو جذاب بود خدا قوت


محمد
ساعت23:20---18 دی 1390
دز این دنیا که مردانش اعصا از کور میدزدند من از خوش باوری انجا محبت جستجو کردم

raha
ساعت18:28---27 آبان 1390
salammmmmm
به من سربزن
موفق ياشي دوست عزيز


هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت18:08---27 آبان 1390
سلام...من داشتم تو نت می چرخیدم که از اسم وبت خوشم اومد..خیلی دیزاین و مطالب نابی داره..به وبم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 20 آبان 1398برچسب:, :: 13:45 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.