تولدم
 
آناهید،الهه آب ها
 
 



پست قبلی حذف شد...

چون

شکایت کردن،گله کردن خوب نیست

 

 


دوستان فکر کنم وبلاگم رو با اینترنت اکسپلورر باز کنید بهتر باشه



نظرات شما عزیزان:

ناهید
ساعت22:29---16 شهريور 1391
سلام عزیزدلم ببخشید که نیومدم به وبت سر بزنم من ان موقعی که نبودم به فکرت بودم اما دست رسی بهت نداشتم گلم سفر بودمو فردا بازم میخوام برم سفر بلیت پرواز دارم گلم
تولدت مبارک امیدوارم صد سال زنده باشی گلم
من امشب تا نرفتم برات یک ایمیل می فرستم منتظرش باش گلم
خیلی خوشحال شدم به وب من هم سر بزن منتظرت هستم لطف کن نظر رو فراموش نکن
ارزو میکنم همیشه سلامت باشی خیلی واقعا از ته دلم بهت تبریک میگم
خیلی دوست دارم
منتظرتم تابعد ناهید جان...


راشین
ساعت13:35---15 شهريور 1391
تولد مبارک عزیز دلم
نمیتونه
نمیذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 20:55 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.