دریا
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

 

 

مواظب باش محو دریا نشوی !

زیرا ...

همين كه غرقش شدی

پس می زند تو را...!

 

 

 


 

 

دریا بودی

بزرگ،عظیم

همیشه از نزدیک شدن بهت میترسیدم

همیشه از کنار دریا بودن غرق لذت میشدم

ولی به سمت این دریا کشیده شدم

خودت منو کشوندی

دیگه به کنار دریا بودن راضی نبودم

میخواستم با دریا باشم

دریایی باشم

ولی پسم زدی

چون غرق دریا شدم،چون شنا کردن تو دریا رو خوب بلد نبودم

بهتر بگم، شنا کردن تو دریای متلاطم رو بلد نبودم

وکاره سختیه شنا کردن تو دریای متلاطم

و حداقل کاره من نبود

همه چیز تموم شد...

تو دریا موندی و من.....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

راشین
ساعت20:58---24 مرداد 1391
بعضی وقتا دوست دارم احساسم رو بگم ولی واژه کم میارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 20:23 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.