آناهید،الهه آب ها
 
 

خدایا من بچه م

من بچه م وقتی همه میخندن و من گریه میکنم

من بچه م وقتی همه گریه میکنن و من خنده میکنم

من بچه م وقتی تنهام و به تنهایی خودم میخندم

من بچه م وقتی دنیا رو بازی میبینم

من بچه م وقتی دنیا به هم میگه اخرشه و من میگم نه بازی هنوز ادامه داره

من بچه م وقتی همه میگن تو بازی اول شدی و من میخوام که اول نباشم

من بچه م وقتی مامانم میگه بزرگ شدی و من میخندم

من بچه م وقتی بابام میگه انتخاب کن و من سکوت میکنم

من بچه م وقتی مامانم میگه انتخاب کن و من انتخاب میکنم و با شیطنت خنده میکنم

من بچه م وقتی داداشم میگه انتخاب کن و من با قهقه میخندم

اره من بچه م

مخصوصا وقتایی که دلم میشکنه و میخندم

من بچه م وقتی نمیتونم حرفام رو بزنم و گریه میکنم

من بچه م وقتی نمیتونم اونی باشم که هستم

من بچه م وقتی نمیتونم دنیا رو اونجوری که باید تغییر بدم

اره من هنوزم بچه م

مثل وقتایی که مثل بچه گی دنبال گنجشک های تو حیاط میکنم و وقتی پرواز میکنن دلم میسوزه

اخه من که نمیخوام اذیتشون کنم

اره هنوزم بچه م

خدا جونم بچه گی گناهه؟!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:40 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.